sâmbătă, 28 august 2010

Jocuri Cu Impuscaturi - Combat Instinct

Cand a incepu muzica mi-am dat seama ca jocul asta cu impuscaturi o sa-mi placa.
Actiunea se desfasoara intr-un univers fantastic plin cu monstri care trebuie impuscati in cap de preferat. Cat am jucat eu am intalnit monstri rosii si verzi, dar cred ca sunt mai multe specii pe aceasta planeta virtuala.
Din pacate nu am reusit sa trec de primul nivel, tot mor la un moment dat in acelasi loc, cred ca spre final asa. Daca voi aveti mai mult succes lasa-ti aici un comment.

Un comentariu:

  1. Gata am ajuns la Stage 2. Era unu mic si rosu caer tragea in mine de undeva de jos si era dupa o cladire. Maimutoii astia de monstri sunt kmai periculosi decat ma asteptamk.
    Mi-am dat seama de o treaba. E posibil sa-mi placa asa mult jocul asta cu impuscaturi si din cauza sunetelor. La prima arma am impresia ca zgomotul facut cand tragi este luat din ounter strike, iar zgomotul pentru reincarcat arma este sunetul de reloat la shotgun din quake 2.

    RăspundețiȘtergere